Wednesday, June 5, 2013

Media Appreciation Night

Itu hari masa PRU13, golongan media lah orang yang paling sibuk dimuka bumi ni. Tak kira lah yang official atau tak, drpd reporter, blogger, mahupun pakcik makcik dan golongan muda mudi yg turut menyumbang kepada penyaluran maklumat di sana sini. 

Berhempas pulas masing2 dapatkan story, buat news, cover function sana sini shoot gambar, dsb. Poket pun gemuk sebab duit masyukk jer. Tu yang rela balik lewat malam and bangun awal pagi tuh. Contoh terdekat, boss aku hohohohh.

Nasib baiklah Tokmat prihatin dan menghargai segala penat lelah usaha kami untuk mengangkat nama beliau di mata dunia (ecewah..mcm bagos!) lalu meluangkan masa beliau utk beriang gembira bersama kami malam tadi dalam majlis "Malam Apresiasi Media bersama YAB Menteri Besar NS" di Klana Resort semalam. Tengkiu Datuk..we had so much fun last night! (walaupun kuciwa x dpt lucky draw) =P

Rasa sedih sketla sebab Cik Nisa a.k.a former reporter kat tempat aku is no longer with us..So aku takde geng semeja la nak mengumpat and komen ape yang patut. Cam gamp kan pangai? ekeke.. Tapi! disebabkan boss aku cakap bini2 diorang datang sekali so aku gagahkan tulang empat kerat aku utk join jugak.. It was my first time bersembang dengan wife die and she's soo sporting. Macam kenal lama je so i felt comfortable sgt. 

Yang x best tu aku kena tipu sebab memasing cakap tak bawak anak, so aku pun tinggal la bebudak aku kat Taska, sekali sampai sana, aku je melenggang xde anak...cilakak! Aku pujuk diri dengan mengatakan diorang saje je nak suruh aku take a break jadi parents, dtg berdua macam org kapel2 jer.. tapi bagus jugak sebab at least aku dengan papa dapat makan puas2 tanpa rushing take turn jaga anak like what we used to do ^_^










No comments:

Post a Comment