Thursday, May 3, 2012

Hello Friday..

Suke sangat hari Jumaat sebab esok cuti..well unfortunately i had a bad night last night sebab badmood gile babi malam td..dunno y..we're okay before that,i slept in car while he's driving from my mum's house to my house ..bile sampai rumah, i was stoned mybe coz exhausted jugak plus need to wake up early for today's appointmnt with clinic..so i sat down in couch with him for while and talked about roadtax kereta yg mati hari ni..he just realized aku hanya bwk balik file dokumen kereta yg photostate copy je sedangkan d original geran kat umah abah lg. aku pun mane tau..ingat semuanya dlm tu skali..die pun knape tak check siap2 mase kat umah abah tu so he blame me for that. Aku panas la, told him,bukan aku yg patut pikir semua ni,it was his job utk uruskan from A-Z,besides aku x penah buat benda ni and aku x brminat pun nk bljr utk uruskan hal2 roadtax,geran,insurance ni semua.It was my dad yg uruskan semua ni termasuk renew lesen aku..

I was pissed off tetibe dengan x semena2 aku mengamuk bila die ckp x jadi la setel besok sbb geran kat abah. I said call la abah,amik from him or meet sumwhere tp die suruh aku gak yg cakap ngn abah. Y should i become middle person??Dahla pasal kereta masuk bengkel hari tu pun nak settle die x brani nk ckp F2F kat abah nk byr minggu depan,last2 aku gak yg trpaksa ckp kat abah kena tunggu gaji..bnda mudah pun nk suh aku jd perantara..memang bengang gile and now nak suruh aku gak lg ckp kat abah psl roadtax ni..i rili2 dun get it how stupid it is!@

So aku campak semua yg aku nmpk kat hall tu..hanger,buku klinik,diary,beg isya,kertas2 whatever, tudung,remote,bedak as i could remember..memang aku naik hantu btl malam td..so i jumped off to bed and cried menahan marah yg membuak2..i know it was syaitan inside me,even aku beristifar byk kali pun,aku still shaking sbb marah sgt2..i stopped crying and thought lega sikit but no..im still mad..mybe for nothing..

Tengah malam td pun i could not sleep well cuz Delisya selsema and batuk..she cant breath sbb hingus yg stuck dlm hidung and nafas pun mnggelegak sbb kahak..dengar pun x selesa.apetah lg die yg merasa..wlpn dh bg ubat tp masih x hilang..takut worse come to worse kene bwk klinik je buang kahak n hingus nnti..kesian die..this morning she was fine mase hantar nursery td..mlm je die problem..tgkla malam ni if same jugak terpaksa la bwk gi hospital esok..x tahan tgk kahak n hingus dlm badan die lame2..nnti ade infection pulak..

Yes..dun think i dun have d guilty feeling despite of all that happened between me and him last night. Of course i feel regret sebab x salam die gi keje pagi td.i was ego and stil mad..dunno y..sakit hati sbb die langsung x tau pujuk..aku cuma nak dipujuk,thats all..if die pandai pujuk aku balik,i'll be fine..ntahla..malas nak ckp lg..faham2 sndiri lah!