Wednesday, January 18, 2012

Anjakan Paradigma

Mizi baru je resign sebab x tahan pressure..die tension karang story ikut dateline. So dah kurang 1 wartawan lokasi and Ayie pun pening kepala cari pengganti..die ade tanye aku if aku boleh karang story..kalau terrer aku blh jd wartawan skali..tambah lg gaji..tp ntahla aku bab2 mengarang ni rasenye x terrer..i said to him aku boleh belajar,mybe it take some times lah..die kate Mizi tu background Business Admin,tp bljr from A-Z selama dekat setahun,terrer je..apetah lg aku yg lg dr background Masscomm xtakkan la tak boleh..so it was sounds like a challenge for me i guess..


Aku okay je takat nak karang2 story tp yg lemahnye tang nak kene kuar g function,interview people..blk dh letih then nak karang..bolehke aku buat??tp aku pun takleh ckp aku takleh buat sbb bnda ni aku tak penah cuba pun..nnti org kate belum pape lg dh mngaku kalah..xde inisiatif nakbelajar pulak kan..so takpelah i said lets give it a try then u can judge whether i can do it or not..

Anyway nak dekat2 pilihanraya dah ni..sure byk preparation dorg kene buat and im sure im gonna b bz also after this..Petang esok baru nak tgk rumah sewa and i hope the owner bole kasi kurang sket.i like that house so much,mmg cantik n puas hati..The distance pun dlm 10 minit je ke office..one way dgn daycare Delisya..hopefully Tuhan melancarkan segala urusan..Amin~