Monday, January 16, 2012

Luahkan Hanya Pada-Nya...

Kadang-kadang kita terasa nak luahkan apa yg terbuku dalam hati kita kat seseorang x kira something yg menggembirakan kita/menyedihkan kita/buat kita sgt2 marah. But sometimes aku selalu pikir sape? Utk yg dh berkahwin,mybe boleh share semua benda kat pasangan. Tp if kita ada mslh ngn pasangan kita,wajarke kite nak luahkan perasaan kite kat kawan2 or family? I dont think so coz itu hanya akan membuka pekung di dada je...

Mana ada hubungan yg sentiase bahagia je dlm dunia ni..mesti ade gaduh2 jgk wlpn kecik2. Aku admit skrg ni mmg aku tgh ade krisis ngn husband aku. Kalau x watpe aku tulis blog hari ni..It is something yg aku taknak org lain tahu or interfere specially kaum keluarga or friends..Tp aku cume sgt2 sedih n dissapointed dgn tindakan die. Aku tau hanya Tuhan je yg tau isi hati umatNya even aku bercerita ngn sesape pun, they can only nodding,bgtau yg dorg faham but mentally judge something. Ape guna aku nak luahkan kalau penyelesaian tu hnya ditangan aku dan suami aku je.. Mgkin org fkr if luahkan,lega sikit ape yg trbuku,kurang beban semua tp not for me. Biarlah aku pendamkan je n hanya Tuhan yg tau segalanya yg berlaku antara aku n husband..

Aku cume harapkan semua ni berakhir dgn cepat. Kalau boleh aku nak lupekan semua ni pernah berlaku. Aku nak mulakan semula hbgn ni dr awal perkenalan..Honestly aku xnak kan lelaki lain wlpn sehebat Aaron Aziz sbb Tuhan dh tentukan jodoh kita so aku terima die seadanya cume aku nak die berubah ke arah yg lebih baik..x guna kalau sebelah pihak je yg cuba memperbaiki keadaan..Aku redha ape yg tertulis olehNya dgn perjalanan hidup aku..Kalau papa baca ni,tolonglah berubah kepada yg lebih baik..Selagi nyawa dikandung bdn,hidup mati syg hnya dgn papa,takkan mungkin dgn org lain..Sama2 lah kita berubah..syg akan tetap menyayangi papa hingga akhir hayat. Buruk baik papa,papa lah satu2nya suami syg dunia akhirat..berubah la papa..